středa 30. září 2015

Proc tady nebudou fotky...asi nikdy a proc jsem opatrna s internetem

        Velice dobre si uvedomuji, ze blog bez fotek je jako kuchar bez kastrolu. Na zacatku jsem nedavala fotky, protoze jsem nechtela, aby lide z meho okoli o tom vedeli. Bylo to hlavne kvuli expriteli a tomu, jaky to byl blb. To jako vysvetleni staci, ne?

       Kdyz jsem nastoupila ke druhe rodine tak host mamka mi jasne rekla, ze proste zadne fotky deti, domu a atd.

     Pak jsem zacala chodit s Ryanem a proste nebyla jsem v situaci, kdy jsem mohla davat na internet fotky z naseho zivota. Ryan nejprve pracoval pro jisteho mobilniho operatora v marketingu. Dneska pracuje pro jisty internetovy vyhledavac. Opet veci, ktere jsem proste nemohla zminit. Prosel asi peti kolovym pohovorem a napriklad ho nasli na MySpace, ktery uz leta nepouzival a byl tam pod prezdivkou. No, oba jsme zirali. Tady je alespon videt, ze proste z internetu hodne veci nikdy nezmizi a najit se da vsechno. A proste jednou muj manzel muze delat neco vic nez jen to, ze je zamestnan v marketingu te spolecnosti.

   Dale pak take pozorny ctenar vi, ze uz asi rok se snazim dostat praci, kde bych pracovala pro Ceskou republiku. A jelikoz tu praci opravdu chci, tak nemuzu davat fotky na internet. Kdybych mohla o tom rict vice, tak by to asi davalo smysl.

Kazdopadne je mi opravdu lito, ze tady nikdy nebudou tvare nasich deti. Opravdu. 

1 komentář:

  1. Ahoj Mary, já todle chápu. Ve snu by mě nenapadlo chtít po tobě fotky miminek. Jen jsem myslela třeba tu krabici s balonkama,kdy si se dozvěděla pohlaví. Ale to je jedno. Já jsem ráda, že vůbec píšeš. Chápu, že internet je mocný a spousta lidí to dokáže zneužít. Ať se Vám daří

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary