neděle 13. září 2015

Baby Tag: 24 tyden

     Dekuji za nazory pod poslednim clankem :)


Baby update...Tak priznam se, ze uz je na me tehotenstvi opravdu HODNE videt. A to mam jeste cas do prosince. Ale nevadi mi to. Minuly tyden jsme meli Labor Day, ktery jsme oslavili na Floride. Bylo to tak osvezujici. To je presne duvod proc miluju dovolene (asi jako kazdy z nas). Bajecne jsem se najedla, vykoupala na Miami, a utratila hodne penez. V brzkych tydnech nas ceka prestavba detskych pokojicku. Nikdo mi nikdy nerekl, ze dvojcata jsou draha zalezitost.



 BABY TAG 


V kolikatem tydnu?: 24 ve stredu

Tehotenske obleceni: Moji garderobu bych nazvala jako leginy a manzelova trika. Pokud vyrazim ven, resim to maxi saty a par kousky, ktere jsem nakoupila v maternity section. Tehotenstvi a dziny jsou zlo.

Spanek: Koupila jsem si takovy tehotensky polstar, kteremu se prezdiva hnizdo. Bez toho neusnu. Ted se pravidelne probouzim tak kolem treti rano. Probouzim se horkem. Jinak se spankem to zase az tak spatne neni. Jelikoz nemusim dochazet nikam do prace tak vim, ze si klidne kolem poledne mohu zdrimnout a nic se nedeje.

Nejlepsi moment tohoto tydne: Kdyz jsem se koupala na Floride a uvedomila si, ze priste az sem prijedeme, budeme mit o dva navic. 

Chybi ti neco?: Moje ceska rodina. Vzdycky jsem si predstavovala, jak budeme s mamkou prozivat moje prvni tehotenstvi spolecne. Ne pres skype. 

Pohyby: Nekdy mam pocit, ze tam ti dva spolu zapasi. Musim se priznat, ze i kdyz me nekdy kopou, tak pohyby v brise jsou jeden z nejlepsich pocitu, jake jsem kdy prozila.

Tehotenske chute: Cukrova vata, acai bowl, hodne salatu, chicken tenders z KFC. 

Tehotenske nechute: Syr, fazole, mexicke jidlo

Pohlavi: Kluk a holka 

Nalada: Dobra, i kdyz nekdy na pokraji sil. Hormony se umi ozvat.

Na co se tesis momentalne?: Mam takovy love and hate relationship s prestavbou domu. Ta myslenka je strasne dobra, ale ten cas a bordel ktery to zabere. Tesim se na hezke pokojicky pro miminka. Zitra chci kompletne objednat nabytek a dekorace. 

5 komentářů:

  1. ..chichi...spi dokud můžeš...ke konci už to bude jen v křesle. Já vždycky čekala jen jedno, ale jsem baba s dlouhýma nohama a tak mám kratší tělo a i to mrně bylo vždy hodně velké. Jak jsem si lehla na záda tak následovalo bezvědomí. :-D Na ultrazvuku už byli vždy v pohotovosti. Ale to křeslo a nohy na stole...nejideálnější poloha.
    ...taky pláčeš u každé kraviny? Stačí, aby se v televizi objevilo něco dojemného a roním slzy jak želva. :-D
    ...ty chutě jsou docela sranda. Nesměla jsem cítit pach kuchyně, ale přitom bych sežrala všechno v dosahu. Obě děti byly po novém roce a tak v období Vánoc jsem jen jedla a jedla. A je moc zajímavé jak těhotenství působí na matky. Čím víc jsem jedla...hubla jsem. V 8. měsíci po zabijačkových hodech jsem shodila 2 kg a doktor mě podezíral, že dietuji. Pche...prdelačka se nosila po bandaskách. Nejhorší bylo, že já skoroabstinent jsem měla extrémní chuť na pivo. Nikdy jsem ho nepila a přesto jsem po něm toužila.
    Užívej si pěkně celé těhotenství a pak i mateřství...je to nádherný pocit. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Momentalne jsem se dala na sledovani pribehu o 9-11-2001. Brecim u toho maximalne. Vsechno me dojme haha. Cteni o zabijce mi teda dela dost nevolno ha.

    OdpovědětVymazat
  3. Mary a nedáš nějaké fotky? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by také zajímaly fotky, ale chápu, že když si je sem nedávala doposud, že asi jen tak nezačneš. Ale já bych ráda věděla,jak vypadáš, anebo fotko bříška, nebo věcí okolo miminek. Fotky z oslavy, kdy jsi se dozvěděla co to bude a tak,aby si to člověk dokázal představit,protože mi to přišlo jako super nápad:-) Měj se

    OdpovědětVymazat
  5. V soucasne situaci nemuzu. Kvuli zamestnavateli.

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary