sobota 24. října 2015

Baby Tag: 29 tyden

  Taska je uz pomalu zabalena. Posledni tydny se nam odpocitavaji. Absolutne nepocitam s tim, ze prijdou na svet na jejich termin, coz je 30. prosince. Ja osobne to vidim na zacatek prosince. A muj doktor souhlasi. Dvojcata jsou celkove privedena na svet mnohem drive.


BABY TAG 


V kolikatem tydnu?: 29

Tehotenske obleceni: Ano, vice ci mene jedine co nosim jsou saty, trika velikosti XL, teplaky. Mezi lidi mam par outfitu. Jestli muzu nekomu poradit, tak poncha jsou lepsi misto svetru. 

Spanek: Jo, ten si uzivam, mezi temi pauzami na zachod. Opravdu spim priserne. Vsechno me tlaci, pali, vsechno je natekly. 

Nejlepsi moment tohoto tydne: Moje baby shower. To si asi zaslouzi samostatny clanek. Strasne me prekvapilo, jak jsem z toho byla dojata a kolik krasnych veci jsme dostali. Za to jsem moc vdecna. 

Chybi ti neco?: Samozrejme, ze veci jako spanek a udrzeni jidla v sobe by byly fajn, ale ja jsem opravdu celkove stastna. 

Pohyby:Ano a moc, moc. Sice boli, ale ja jsem vdecna, ze kopou. Uz jsem zazila i male kontrakce.

Tehotenske chute: Strasne bych si chtela dat vino. A to ja alkohol nepila!! Manzel mi musel koupit nealko sangrii, aby se mnou vydrzel. 

Tehotenske nechute: Vcera jsem citila na trhu ryby a pozvracela jsem se. Ano. Pred lidmi. 

Pohlavi: Kluk a holka 

Nalada: Vyborna! Az na to zvraceni na verejnosti. To se ale stane, ze. Obcas mam takovy ten zachvat, jakoze nemame to a tamto a umanu se a potrebuju to hned. To se pak manzel divi, koho si to vzal.

Na co se tesis momentalne?: Uprimne? Na to, az potkam nase deti. A to ze dvou duvodu. Jeden je ten, ze jako kazda mama chci videt jak vypadaji. Druhy je ten, ze tehotenstvi je opravdu narocne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

xoxo Mary