neděle 1. listopadu 2015

Halloween v New Yorku

    Manzel mi slibil, ze spolu budeme pred narozenim miminek travit co nejvice casu. Jake to prekvapeni, kdyz mi ve ctvrtek oznamil, ze pojedeme si uzit New Yorku v case halloweenu.

   Ja mam NYC rada. Neni to tedy moje nejoblibenejsi misto, ale ma to neco do sebe. Naposledy jsem tam byla ani nepamatuji, takze jsem byla opravdu moc nadsena. V patek kolem pate jsme sedli do auta a vyrazili. Kolem desate uz nas vital nocni New York. Videt to mesto je proste zazitek. Ja byla uplne, ale uplne vyrizena a v jednu chvili jsem si rikala, ze porodim. Toho vas usetrim...

 V sobotu, jsme vstali hezky brzy rano a vyrazili do Central Parku. Ten jsme meli diky skvele poloze hotelu, opravdu za rohem. Snad zadna z nasich navstev NYC se neobejde bez prochazky po Central Parku. A pri tom prochazeni jsem si uvedomila, jak bajecnyho mam chlapa, a ze bych prala takoveho muze kazde zene, a zadna z nas by se nemela usedit pro nic mene, nez bajecnyho muze. Obcas to trva je najit, ale ja vim, ze to jde. Kazdy den jsem za nej vdecna. Po prochazce jsme si dali bajecnou snidani a ja zavidela lidem snidat kavu. Jestli je neco co mi chybi, tak je to urcite kava. Posledni dobou mam nehorazne chute na dobry hrnek kavy.

 Po snidani jsem chtela omrknout Central Perk, kavarnu z meho oblibeneho serialu Friends (v cestine Pratele). A nasli jsme to! Ja byla uplne nadsena. Pratele jsou momentalne na Netflixu a kdybych mohla, tak se na ne divam cely den.

 No a pak nasledovaly kontrakce v metru. Ano, kontrakce. Vcera jsem mela opravdu dojem, ze porodim. Nastesti to dost rychle preslo. No jo, prvorodicka vystrasena ze vseho. 

6 komentářů:

  1. A co káva bez kofeinu? Když je k dostání i v Čr,tak v USA musí mít spoustu druhů, nezkoušela jsi? Nebo tady si hodně lidí chválí Caro, je to bylinný nápoj(něco jako melta) a není tam kofein. Je něco, co jsi milovala a teď je ti z toho vyloženě zle? Měj se hezky. Verča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jen me to zajima, proc se v tehotenstvi nesmi nebo by nemala pit kava. Dekuju.

    OdpovědětVymazat
  3. Mas pravdu, ze kavu bez kofeinu bych asi mohla pit. Problem je i v tom, ze po horkych napojich mam takove "navaly" az se mi z nich mota hlava. Ted jsem mela nedavno teplou polevku a bylo to neco strasnyh

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahaaa, tak to je jiná. To mě moc mrzí. Ale tak nějaká ledová káva bez kofeinu, aspoň jako menší náhražka, co :-D :-D Já si zrovna nedavno říkala, že až budu já jednou těhotná a nebudu pít kafe a alkohol, třeba rok, rok a půl, než porodim a odkojim, že to pak bude asi slušnej nářez až si dám první kafe či sklenku vína.

      Vymazat
  4. aimehenry....kruciš...celé to zmizelo a tak tedy znovu. Pokud člověk pije kávu tak jak má a tedy bez extrémů...proč ne i v těhotenství. Kofein se uvolňuje až cirka od 7-8 sekundy. Prostě vyplavováním. Takže pokud si někdo dělá tzv " lavór"...má pořádnou dávku kofeinu. Jinak se všechno stravování řídí individuální potřebou. Já třeba měla najednou ( abstinent) neskutečnou chuť na pivo. Ale fakt šílenou. Aspoň usrknout. Doktor mi řekl, že ať si klidně dám, ale musím znát míru. Že víc jak lahváč denně je špatně. Ehm...mě stačilo usrknout cirka 3x týdně. Prostě jsem vyhledávala nahořklý kvas. O mém stravování v prvním trimestru ala rohlík s hořčicí raději nemluvit. ( taková lahoda) Vždycky to opravdu záleží na osobní potřebě maminky. ;-)

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary