čtvrtek 19. června 2014

Zelená je karta...

      Tak už mám konečně Green Card a jsem permanent resident. Karta mi přišla včera a hned jsme to šli oslavit do Cheesecake Factory. Mám fakt neuvěřitelnou radost. Bohužel ani ta karta mi nezajistí práci, jelikož nemám americké vzdělání. V září ale nastupuji na University of Maryland. Z Austrálie jsem si přetransferovala pouze 18 kreditů, takže mám ještě dlouhou cestu k titulu. Ale chci mít školu už co nejdříve za sebou.

   Už tady máme definitivně léto. Bude zase pěkně nabité. Tady jsou naše předběžné plány na cestování.

Červen
- Anniversary trip ( už jsem rok vdaná!). Vůbec nevím, kam se chystáme. Je to překvapení od manžela. Vím, že to bude v rámci USA, protože jsme vůbec nevěděli, jak to bude s kartou
- Ohio - Manželův bratranec se žení

Červenec
- 4th July budeme slavit na Floridě, v condo mojich in-laws
- menší výlety New York and Philla
- Ryan jede na služební cestu do Austinu, TX, tak se tam chystám s ním

Srpen
- svatba kamarádů ve Vegas

Na léto se moc těším!! 

3 komentáře:

  1. Gratuluji k zelené kartě, zrovna jsem si říkala,že jsi dlouho nenapsala:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A co tak cele dny delas? muzes chodit pracovat nekam jinam, kam nepotrebujes vzdelani? Co studuješ :-)

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary