úterý 8. července 2014

Happy 4th!


     Ve čtvrtek 3.července jsme sedli na letadlo v Baltimore a o par hodin později jsme vystupovali na letišti v Orlandu na Floridě. Bohužel, nečekal nás Den Nezávislosti v Disney, ale v městečku poblíž Orlanda. Jak už jsem jednou zmiňovala, manželovala rodina tam má condo. No a letos jsme tam byli pozvání na Den Nezávislosti. Netušila jsem, jak moc dobré/špatné to bude, ale rozhodla jsem se zapomenout na staré křivdy a začít nanovo. Stejnou myšlenku měla i moje tchyně a výborně jsme spolu fungovali. Mělo nás dorazit víc, ale dílem náhod jsme tam nakonec skončili pouze my a manželovy rodiče.
    V pátek na 4th July jsme se probudili do náááádherného dne. Po snídani jsme se sborem vypravili na pláž. No řeknu vám, že na Floridě už je pěkně k nedejchání. K obědu jsme si dali ovocne smoothie a tchyně a já jsme se vrátili kolem páté zpět do bytu, kde jsme začali chystat opravdu malé pohoštění. Tchyně mě poprosila udělat ten můj "garlic dip", což je normální česká česneková pomazánka, kterou jsem namazala na bagetky. Pak jsme měli ještě salát a nějaké ovoce a domácí nanuky. Tchán večer ugriloval nějakou tu dobrotu a nakonec jsme sledovali tradiční film v Kennedy family, což je Independence Day s Willem Smithem. Zbytek prodlouženého víkendu jsme zasvětili opalování a koupání. Řeknu vám, strašně se mi na Floridě líbilo. Vůbec se nedivím seniorům, kteří tam tráví stáří. I přes to horko to tam bylo super. Určitě se tam ještě chceme vrátit. Možná na Labor Day v září nebo na DÍkůvzdání v listopadu. No a nebo někdy na prodloužený víkend v létě.
   Teď opět sedím na letišti a vyrážíme tradáááá do Texasu, kde má manžel jakýsi velký annual meeting. Máme se vracet zpátky v pátek. Taky plánuju článek na téme "Rok jako manžel a manželka." Pokaždý, když se na toho chlapa kouknu, tak si řikam, jaký mam štěstí. Manželství s nim je lepší než cokoliv na světě. I když kouká často na sporty, neuklízí ponožky a směje se uplně všemu a někdy mě to tak vytáčí....tak jo, furt bych si ho vzala znova.

3 komentáře:

  1. jé, po delší době zavítám, a koukám, že tu máš nové články! Zní to super, jsem ráda, že jste s tchýní tentokrát dobře vycházely. Je to krásný, jak píšeš o tom manželství. Kéž by to tak měli všichni, ale oni podle mě můžou, každej na tom má svůj podíl. Měj se tam krásně!! :)

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary