sobota 13. září 2014

A už máme konec léta

    V létě jsem to tady docela zanedbávala. No, lepší už to taky nebudu. Sbírala jsem kuráž a energii na 16 kreditů ve škole, která mi právě začala. Mám 4 předměty a z toho jeden je online a druhý je kombinovaný. Zbytek je klasicky na kampusu. No ale pojďme si říct, co jsem v létě dělala.

    ještě nemáme dodělaný dům. Dům už majitele měl, ale měli tak strašně kýčovité tapety, že jsme to museli strhat a na nové ještě nebyl čas a upřímně ani chuť. Navíc, nedodělané tapety a podlahy jsou v místnostech, které zatím nepoužíváme. Manžel si staví basement. Řekla jsem mu, že to může být jeho prostor na klábosení s kamarády, na videohry a atd. Fakt, žití s chlapem je jako žití s velkym dítětem :). Takže má všechny nezbytnosti pěkně v basement (česky přeloženo jako sklep, ale je to spíše obytný prostor pod hlavním podlažím domu) no a já jsem spokojena.
     Naposledy jsem psala, když jsme odlétali do Texasu. Řeknu vám, že se mi tam moc líbilo. Viděla jsem lidi, kteří se tvářili "já jsem hrozně ze south, já jsem southern, já jsem nejlepší." Někteří se tak tvářili pouze na oko. Manžel má sestřenici v Texasu a vdávala se v kovbojských botech, protože ona je děsně south. No, ale zase proč ne. To je jako být z Moravy a vdávat se v kroji. Měla jsem naprosto jedinečné jídlo. Samozřejmě je tam spousta Mexičanů, takže jsem ochutnala skvělé tacos a guacamole. Byli jsme i na pořádném steaku. Já jsem hodně přes jídlo.
     Krátce po Texasu jsme se vydali na náš výlet k oslavě výročí. Nebylo to nic jako Thajsko nebo pláže v Karibiku, ale líbilo se mi to snad ještě víc. Vydali jsme se do New Yorku! Bydleli jsme v krásném hotelu a nic nám nechybělo. Ráda bych se tam vrátila před Vánoci. Na nákupy, kvůli atmosféře a atd. Bohužel se asi nepodívám domů na svátky. Vánoce v ČR jsou nejlepší. Nekecam...je to tak. Teď už mám zelenou kartu, tak si můžu cestovat tam a zpět.
     A jak jsem již zmínila, začala mi škola. Práci nemám, škola mi dává zabrat. Díky absolutně nesmyslným general classes mě tady čekají ještě asi 4 semestry. Někdy si říkám, že to snad nedám. Ale jak říká můj manžel "life can be much worse than 16 credits " A má pravdu. Teď vařím večeři. Pěkně řízeček s bramborovým salátem. Manžel se mohl utlouct posledně!

Doufám, že se máte fajn!

Žádné komentáře:

Okomentovat

xoxo Mary