pondělí 13. října 2014

Výzva pro Janičku letušku z Dubaje!!!

   Včera se mi zhroutil svět. Se šálkem bylinkového čaje jsem usedla k počítači, zapla email, zprávy, blogy, kouknu sem a tam, tam a sem, na Janču z Dubaje a....hláška, že nemam přístup k blogu. Zkrátím to, pokud máte na Janičku třeba facebook, prosím, dejte ji vědět, že jedna Mariana je závislá na jejím blogu. S Jani jsme si četly blogy tak nějak vzájemně už kolem tří let. Prosím, prosím Janičko :)))

Můj email je summeraupair68@gmail.com.  To není email, který normálně používám, ale který jsem si založila, když jsem prošťourávala greataupair a Kanadské rodiny.

DĚKUJI JANI!!!!

11 komentářů:

  1. fakt jo? já chci taky... zrovna nedávno jsem si říkala, že už dlouho nebyl letuškopost... a ono je to tím, že je blog zavřený. asi se mi taky hroutí svět.

    OdpovědětVymazat
  2. napodobne... vyzera to ze si ho dala uz iba pre pozvanych citatelov... idem smutit... :(

    OdpovědětVymazat
  3. Mary, akorát včera jsem jí psala mail. POkud na něj odpoví, tak jí to určitě napíšu. Taky jsem z toho špatná...:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Vam se zhroutil svet a jste spatne z toho,ze jedna holka zavrela blog? Proboha,zacnete zit svuj vlastni zivot a najdete si nejake zajmy , at nemusite byt zavisle na hloupem blogu LOL

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já třeba mám svůj život, ale ráda si občas pročtu blogy lidí, obzvláště těch, kteří cestují. :) Není to nic proti ničemu a neznamená to hned, že ten daný člověk žije jen blogem. A když někdo sleduje něčí blog delší dobu a ten autor ho zničeho nic uzamkne, tak je jasné, že to zamrzí a chce se dopídit důvodu proč tomu tak je. Mě taky mrzí, že k němu není přístup, čtu jej už docela dlouho :(

    OdpovědětVymazat
  6. Paní anonymní,

    Asi tady někdo nerozumí nadsázce. Mám vlastní život a poměrně jsem vytížena. Ono se ještě dnes používá "lol"?

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem na to ted taky narazila! Jeji blog jsem cetla uz od zacatku jeji aupair kariery a tak ted taky smutnim...

    OdpovědětVymazat
  8. V ceske komunite se "lol" asi nepouziva,vzhledem k omezene znalosti anglictiny.V USA je stale aktualni ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, Janča zrušila blog, ona ho "zneviditelnila" pro všechny, aby ho nemazala, ale přístup má jen a jen Janča :) Má pro to důvody, které jsou jasné a plně pochopitelné :)

    OdpovědětVymazat
  10. ..jj...je to smutné, ale musíme si najít jinou drogu ;-) :-D

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary