čtvrtek 30. října 2014

Už je konec semestru?


   Budeme tady mít Halloween a já vůbec nic nezdobila. Nějak to jde kolem mě. Mám neskutečné množství práce do školy a na nic jinýho nemam čas a náladu. Manžel pekl sugar halloween cookies včera. Jo, až takhle daleko to došlo.
  Na Thanksgiving budeme na Floridě. Už aby to bylo. Jelikož mám nějaké classes online, tak stejně budu muset makat přes ten break. No, přestanu si stěžovat! Mám co jsem chtěla!


      Včera jsem rozbalila předčasný dárek. JEDU DOMŮ NA VÁNOCE!!!! ANO!!! VÁNOCE V ČR. No já vřískala radostí. Letím poslední den mých finals a pak manžel dorazí 22. prosince. Odlétá 27. prosince a já zůstávám až do začátku školy. Ty bláho, já se tak těším. Tak nějak si říkám, že život stojí za to. Letím z Washington D.C. přes Londýn a pak do Prahy.

      No, tak to je takový můj kratší update. Jo, taky jsem nabořila auto...ale o tom se bavit nebude, co :)

2 komentáře:

  1. jéé, super! :) chápu, jakou máš radost!! :) tak ať ti to do Vánoc rychle uteče a ať si to tu pak užiješ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,

    velmi mne zaujal Váš blog (mary-happyending), který by mohl být zajímavý i pro naše čtenáře webu go2australia. Rád bych Vám proto nabídl možnost výměny odkazů mezi Vaším blogem a našimi stránkami, která by byla oboustranně výhodná pro zvýšení návštěvnosti.

    V případě zájmu či jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem

    Ladislav Mareš
    CK Go2
    ladislav.mares@ckgo2.cz

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary