pátek 16. ledna 2015

Česká Čína a Slunce, Seno, Jahody

      Článek po sto letech! Momentálně sedím u babičky za stolem. Babča nám vaří "českou čínu" a prosí mě, abych dojedla zbytek vánočního cukroví. Ještě pořád jsem v ČR. Manžel musel odjet na pracovní cestu do Soulu a co já doma sama. Nic. Tak jsem si přebookovala letenku a zůstanu tady až do prvního týdne v únoru. Všechny moje classes budou tento semestr online. Překvapivě jsem zjistila, že radši budu makat doma, než dřepět ve škole. Já už se družit nepotřebuju, já už vdaná jsem :) Tak, tady máte moji logiku.
      Vánoce byly super. Co vám budu povídat. Odjela jsem z Marylandu a ocitla se doma uprostřed pečení, trhů a vánočních pohádek. Jo, ještě jsem vám chtěla říct, že jsem letěla s Emirates a bylo o mě postaráno jako o princeznu. Myslela jsem na Janičku, která pro ně dělá letušku. No a tak jsem přemýšlela, že kdybych byla svobodná, tak bych taky chtěla bydlet v Dubaji a lítat po světě. Mám v Praze hodně kamarádek, které mi říkají: "ty se máš, že jsi vdaná, ten můj se k tomu nemá" a nebo "já jsem furt bez chlapa, nebaví mě bejt sama." No, věřte mi, že jsem tam byla taky. Ale věřím tomu, že všechno má v našich životech čas. Můžete tlačit na pilu a stejně se to nepovede. Já jsem moc ráda, že jsem vdaná, ale ti, kteří jsou svobodní by měli vzít příležitost za pačesy a užít si léta svobody.
     Strašně mi chybí Austrálie. Neuvěřitelně. Lidi, jídlo, atmosféra. Tak nějak jsem si tam připadala svobodně.
    Další věc. Byla jsem nakupovat jídlo v Tescu. To je to všude tak drahý? Ceny v obchodech jsou pomalu jako ty v USA a to lidi mají v ČR minimální mzdu 2,5 dollaru. V USA je to 7,5 dollaru. Fakt nevim, kde lidi berou na to jídlo. A benzín! O tom ani nemluvím. Kamarádka mi poslala fotku z Arizony. Gallon za 1,99 dollaru. To je pomalu jako cena za litr! No a taky mi dosel M.A.C. make-up....tak jsem za nej dala o 15 dollaru víc, než v Americe. Všechno je v ČR předražené. Nejvíc mě asi šokuje oblečení. H&M je společně s Forever 21 největší hadrárna v USA a v ČR je H&M takový "lepší" obchod. Pokud tam mají slevy, tak to není víc jak dvacet procent. Jelikož jsem do ČR jela docela nalehko a moc oblečení neměla, tak jsem tady musela něco nakoupit.
    No ale samozřejmě jsem moc ráda, že jsem zpátky. Chyběla mi rodina. Není nic lepšího, než rodinný dýchánek a hraní karet. Teď budu s babi koukat na Slunce, Seno, Jahody.


1 komentář:

  1. Jé, hurá, článek!! :) Mě letuškování vždy lákalo, ale ten život v Dubai ani ne. Ale svobodného života užívám, jak to jde. A až přijde čas na svatbu, tak to prostě tak bude. Souhlasím s tebou, člověk by z obojího měl vytěžit max. Čechy jsou drahý, hlavně oblečení, občas se mi chceš brečet, když vidím něco z USA, třeba kosmetiku, a nejen, že to je levnější, ale ani to třeba nejde k nám objednat. Anebo tam je zase předražený poštovný. Ale tak se snažím využívat toho, co tady máme :) a až se do USA zase vydám, tak udělám mega nákup :D

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary