pondělí 20. července 2015

Baby Tag: 16 týden


Dekuji moc za mile vzkazy!!! Uplne me to dojalo. Tento "tag" je mezi tehulkami popularni. Urcite ho nebudu delat kazdy tyden. Nastavila jsem tento clanek tak, aby mi vysel pri oslave nasich miminek. Uz se nemuzu dockat.

 BABY TAG 


V kolikatem tydnu?: Ve stredu zacinam oficialne 16 tyden

Tehotenske obleceni: Zatim jsem jeste nic nekoupila a oddaluji to jen co se da. Volna tricka a maxi saty jsou stale dostacujici

Spanek: Vice ci mene spim fajn. Posledni dobou mi skola dava docela zabrat a zustavam dlouho vzhuru. Rozhodne ale ranni unavu neprisuzuji tehotenstvi. Zacala jsem ale spat odpoledne.  

Nejlepsi moment tohoto tydne: Krome rodiny o mem stavu moc lidi nevedelo, ale jak zamaskujete dvojcata? Uz to vazne moc neslo. Minuly tyden jsme oznamovali jak se to dalo.

Chybi ti neco?: Ubytek energie! No a taky schopnost vydrzet bez WC nekolik hodin v kuse

Pohyby: Jeste nic!! Strasne uz bych je chtela citit. Moje doktorka mi rekla, ze u dvojcat je to tak kolem 16 tydne. Takze snad brzy.

Tehotenske chute: Cokoliv co obsahuje mrazene ovoce. Hodne smoothies a melounovy sorbet. Taky avokado. No, takze vsechno zdrave. 

Tehotenske nechute: Jakozto milovnici syra je mi lito to rict, ale bohuzel syr nemuzu ani citit. Cokoliv se syrem mi nedela dobre. Taky treba burger nebo cokoliv tucneho mi moc nejede.

Pohlavi: Dnes mam gender reveal party. Moje nejlepsi kamaradka je jedina ktera to vi. Ja musim pockat do deviti do vecera. Moc bych si prala parecek, ale na druhou stranu jsem nikdy nemela preferenci pohlavi jako jine maminky.

Nalada: Posledni dobrou velice dobra. Citim se skvele jako nikdy pred tim.

Na co se tesis momentalne?: Hmmm, musim jeste  jednou zopakovat jak moc touzim vedet pohlavi potomku?

Žádné komentáře:

Okomentovat

xoxo Mary