pátek 24. července 2015

Moje Kanadska rodina v Coloradu



     Jak jsem zminila v predchozich clancich, byla jsem nedavno v Coloradu. Tam take bydli moje druha kanadska rodina. Pokud si na ne jeste pamatujete, tak vite ze meli dvojcata a take se jim potom dodatecne narodilo dalsi miminko. To uz jsem ale byla od jejich rodiny pryc.
     Jelikoz vztahy jsme mely dobre, rozhodli jsme se sejit a povykladat. Muj byvaly HD (host dad) byl pracovne pryc v Californii a HM (host mom) byla doma sama. Teda, maji live-in nanny a ona sama povesila karieru na hrebik a venuje se pouze tedem. Spolecne s Ryanem jsme zapadli do Chic-fil-a, kde jsme se s detmi a HM potkali na skromny obed. Jak sama rekla (a to si budu pamatovat pro moje deti), nejlepsi restaurace jsou ty s detskym koutem. Bez deti jsme klabosili jako stari znami. Vypada to, ze se maji moc fajn. HM se sverila, ze by radeji bydlela v Kanade, bliz rodine, ale babicka take za ni jezdi.
   Rozloucili jsme se asi po dvou hodinach. Po spolecnem froyo. Moc rada jsem je videla. Jsem rada, ze jsme meli dobry vztah. Nekdy jsem je nechapala, ale chovali se ke mne slusne. Kdyz jsem v utery HM odtajnila, ze cekam dvojcata, tak byla uplne v sedmem nebi a denne mi posila smsky a radi mi. Dneska se taky pred nasim prahem objevil obrovsky balik obsahujici dve deky, knizky o dvojcatech, food procesor, nejake detske obleceni, ale taky cokoladu pro me a darkovou poukazku do Starbucks.
   Strasne me to dojalo a byla jsem neuveritelne vdecna. I kdyz jsem od nich celkem daleko, udrzovat jakykoliv vztah a kontakt s nimi vzdycky budu.

1 komentář:

  1. jé, to je krásný!! :) já jsem si dobrý vztahy udržela jen s dvěma rodinama, ale s jednou už nejsem v kontaktu a je mi to docela líto. Tohle je ale fakt super! :)

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary