neděle 2. srpna 2015

Noc ve strasidelnem hotelu


   Jak uz jsem nekolikrat zminovala, moji in-laws maji condo na Floride. Tento rok uz jsme tam byli nekolikrat, a jelikoz jsme z Marylandu ridili, nabizelo se vyuzit auta a vyjet si na nejaky pekny vylet.

  Vzdycky jsem se chtela jet podivat na Key West. Slysela jsem, ze je to tam moc pekne a po malem premlouvani Ryana jsme se dohodli, ze se tam vydame hned co dorazime do conda. Jelikoz jsme na miste chteli stravit opravdu co nejvice casu, rozhodli jsme se v okoli prespat. Ja miluju strasidelne historky a dost na to i verim. Jelikoz pry cely Key West je plny duchu, rozhodla jsem se navrhnout noc v Marrero's guest mansion. Ryan se tomu jenom smal, a rekl, ze je mu jedno kde budeme spat. Narozdil ode mne v nic nadprirozeneho neveri. Zase si nemyslete, ze bych uplne nejake duchy vyhledavala. Pokud bych mela na takovem miste spat sama tak to ani za NIC!! Meli jsme docela stesti, ze meli volny pokoj na den, kdy jsme chteli prijet.

  Asi jsem si haunted hotel predstavovala jinak - omsela fasada, skripava podlaha a atd. Domek byl ale jako z raje. Jelikoz jsem mela o tom miste neco nacteno, tak jsem vedela, ze majiteli byl manzelsky par. Pote co muz zemrel, zena prisla o dum a kdyz ho opoustela, tak rekla ze tam vzdycky zustane svou dusi. Ten den co zemrela se pry do domu vratila. Navstevnici i zamestnanci pry citili jeji pritomnost a nejvice v pokoji cislo 18. Ti navstevnici, kteri delaji na hotelu neplechu, maji pry pocitat s pohyby lustru a podivnym skripanim nabytku. Casto navstevnici take rikaji, ze citili vuni levandlule, coz byl jeji oblibeny parfem a vune. Ale jinak se zda byt duchem dobrym a nedelajicim zadne potize.

Recepcni jsme se zeptali, jestli se tu boji. Rekla ze ne, ale jen proto, ze nedela nocni smeny. Jeji kolegove vypovedeli, ze obcas slysi smich jako z jineho sveta. Muj manzel se jenom uchecht.

Ten den jsme stravili oblezanim Key West a dosli jsme si na fajn veceri. Kdyz byl cas jit do postele tak jsem si uvedomila, kde to vlastne jsme. Manzel usnul hned a mne to nejakou chvilku trvalo. No a abych to zkratila. Myslite, ze jsme zazili neco neuveritelneho?...............................Ne, bohuzel. Nebo bohu dik. Vyspali jsme se do ruzova a pak bylo na case opustit tento hotel.

Pokud i vy zde chcete prespat: http://www.hauntedrooms.com/marreros-guest-mansion-key-west-florida

1 komentář:

  1. Jé, to je škoda, do poslední chvíle jsem čekala , že napíšeš, že jsi aspoň něco zaslechla:-( Škoda. Ale možná, že tě nechtěla stresovat, že čekáš miminka:-) Anebo být tam na delší dobu, tak by se nějak projevila.

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary