neděle 12. července 2015

UPDATE!!!

Ehm, naposled jsem napsala v březnu. No, stydim se, ale lepsi uz to nebude. Takze rychly update co se od te doby udalo.

- Skolu jsem se rozhodla delat pouze online

- Dum je uz prakticky cely zarizen

- Byli jsme na Floride na Memorial Dy a na 4th July

- Dvakrat uz jsme malem koupili psa...

....no a k tomu se rozepisu. Ja miluju zvirata, ale porad si tak nejak rikam, jestli jsem pripravena se o to zvire neustale starat. Takovy zvire musi chodit na prochazky, krmit, nemuzete ho jen tak nechat a odjet si nekam. No proste takze tak. Chtela bych aspon kocku, jenze manzel zase kocky nemusi. No a jiny zvire nez kocka a pes je nudny. Nakonec jsme to koupi vzdali, kdyz jsme se dozvedeli jednu novinu.

- Prihlasila jsem se do culinary school

- Byla tu mamka na ctrnact dni

- Koupili jsme si nove auto

- Na vyroci pojedeme na Lake Tahoe


Jo a taky jsem byli v Coloradu. Manzeluv dobry kamarad se zenil. Den pred svatbou jsme lezli na tohle.



Jo, proste schody na kopec hory. Jestli se to nezda strme, tak verte, ze to je. Na zacatku si rikate, jak byste nejradsi se otocili a jeli domu. Nevim co je horsi. Lezt nahoru nebo dolu. Nahoru nemuzete popadnout dech a dolu me zase zabijela bolest v kolenou. Byla jsem na sebe pysna. Vylezt tohle v sestem tydnu tehotenstvi. Staci tohle jako oznameni??


3 komentáře:

  1. ...mě jebne...celé se mi to smazalo po přihlášení...takže znova.
    Jupíííí...vítej opět mezi námi. Ten souhrn informací je přímo vyčerpávající i když pokud to čte kluk tak mu bude chybět značka a model auta :-D
    Jinak ten schodovitý kopec je dost známý...nedávno jsem o něm viděla nějakou reportáž a jen zhlédnutí ve mě vyvolalo nutkání použít inhalační spray. ;-) Jsi dobrá, že jsi to zvládla.
    Hlavně se opatruj a užívej si života a nestresuj se...ale to ti jistě říkala už maminka.
    Aimehenry

    OdpovědětVymazat
  2. jééééé, gratuluju k těhotenství! jinak jsem ráda zase za update, co se s tebou děje :) culinary school zní skvěle, to bych brala! Ta hora vypadá zajímavě. Věci, které strmě nevypadaj a jsou, jsou asi nejhorší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé jak vypadá taková culinary school? :)
    Jeeee gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary