pátek 28. srpna 2015

Vyber jmen

   Kdyz jsem byla na stredni, tak jsem mela touto dobou deprese. Konec prazdnin a zacatek skoly. Dny byly pochmurne a studene a leto v trapu. Ted se tesim na podzim, az bude zase chladneji. Vcera jsem nasla na netu tricko "Sweating for two". No, ted si predstavte, jake je to "sweating for three". To jen tak na okraj.

  Koupila jsem si letenku do Ceska na konec zari. Tak nejak jsem tusila, ze to bude moje posledni moznost tam na nejakou dobu vyjet. Ono cestovat z dvojcaty asi tak jednoduchy nebude. Zvlast kdyz manzel musi byt skoro furt v praci a nedokazu si predstavit letet pres ocean s dvojcaty. SAMA!!!! Posledni dobou FURT slycham nejake rady na to, jak zvladnout dve deti na jednou. A nebo takovy prupovidky.

"Dvojcata? No to nedelas nic jinyho nez kojeni a prebalovani."

"Se spankem se rozluc. Vic jak ctyri hodiny v noci nenaspis."

"A vy nebudete mit chuvu? To sama nezvladnes."

" Jee, ja myslela, ze uz za chvilku rodis. No nekdo hold nabira rychleji a hodne."


A potom jsou to rady typu:

"Urcite si porid poradny prebalovaci pult."

"Prebalovaci pult nepotrebujes. My prebalovali na zemi."

"Musis hned deti naucit na poradne zavinovani. Musi byt cely zavinuti."

"Hlavne je cele nezabaluj. Se muzou udusit."

Vetsinou to konci tak ze poslu mame email, ze budu urcite hrozna matka. Ta me vzdycky uklidni a rekne at nikoho neposloucham a at si odzkousim co funguje pro nase deti. Mam nejlepsi mamu na svete.

Muj drahy tomu narazil ovsem korunu. Jeden z jeho kamaradu je velky dobrodruh a kazdy rok jezdi na "dovolenou" na Papua Nova Guinea a tam bydli mesic s domorodci. Ryan mi ukazoval video, ktere jeho kamarad Jake natocil. Chtel, abych videla jak se lide v tom kmeni chovali k novorozencum. Zenska byla tehotna a potom porodila nekde v polnich podminkach. Samozrejme bez nejakych tisicich prostredku. Pokud se nepocitaji nejaky zapaleny listi, ktere ma fungovat na potlaceni bolesti  (ten porod samozrejme na videu nebyl, to je jen z vypraveni). No, nicmene zenska vyprdne dite a potom honem do prace. Dite se pak taha ve vaku na brichu. Tim mi chtel Ryan ukazat, ze to budu mit pry milionkrat lehci. Tak jsem si predstavila porodni bolesti a jak mi treba nebudou moc dat epidural, a proste udelalo se mi blbe.

A den na to, jsem mluvila s kamaradkou, ktera rekla neco, co me velice potesilo. A to, ze ke konci tehotenstvi uz je clovek tak oddelanej, ze si nepreje nic jinyho nez konecne porodit. Tak na tohle se spoleham.

A taky uz mame vybranych pet jmen pro kluka.
-Adam
-Camden
-William
-Sean
-Mason

U me zatim vyhrava Adam a u manzela William.

A pro holcicku:
-Lily
-Emma
-Grace
-Regan
-Leia

Ja chci Lily a manzel Leiu. Star wars fanousek. To taky prisel s tim, ze bychom je mohli pojmenovat Luka a Leia. Ani pres moji mrtvolu. Urcite budeme davat detem middle names, Ty vybere podle lidi, kteri hraji dulezitou roli v nasich zivotech. Samotnou me mrzi, ze taky nemam prostredni jmeno. Jinak finalni jmena vybereme v momente, az se narodi. Proste to bude tak, jak se budeme citit.
No a ted uz pujdu spat. Protoze jak mi bylo receno: Spanek? Na to zapomen.

3 komentáře:

  1. Ahoj, vubec te nemusi mrzet, ze nemas druhe nebo prostredni jmeno. Aa dostanes americke obcanstvi, coz bude u tebe jeste tak 10 trvat, muzes si sama zvolit prostredni jmeno. Nebo uplne nove jmeno. Ja jsem to udelala kompletne. Zel. kartu a posleze po letech us obcanstvi jsem neziskala snatkem, takze jsem porad mela to ceske -ova prijmeni,ktere mi hodne vadilo. I moje ceske jmeno, ktere jsem moc v lasce nemela, stejne jako ty jsem chtela prostredni jmeno. Takze jsem se naturalization procesem nestala jen us obcanem, ale i kompletne novym clovekem a hodne mi to pomohlo :-).

    Jinak s jmeny, Camden je super, ja bych dala Jake (NE Jacob!) nebo Jayden a holcicku Taylor.

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvam se za chyby, myslela jsem 10 let trvat….:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vim, ze to takhle jde udelat, ale proste si nechci jakoze dat jmeno. Clovek se o tom citi jinak, kdyz uz s tim jmenem szity od malicka. Technicky jsem si mohla dat maiden name jako middle name. Ale jmenovat se Mariana Charvatova Kennedy jsem zase uplne nechtela.

    OdpovědětVymazat

xoxo Mary